Primátorka měta Brna

Autobusové nádraží u Grand hotelu

Dobrý den, vážená paní primátorko, moje dcera Kateřina bydlí v Praze, je rodilá Brňačka, dojíždí autobusem za námi rodiči. Autobusy přijíždí a odjíždí od hotelu Grand. Bohužel je to ostuda Brna, zde čekat na svůj spoj. Pobíháme po ploše – snažíme se vyhledat svůj autobus-nikdo neohlásí, kdy, odkud a co jede – i když ví a má již na spoj jízdenku. Totéž jsem před měsícem zažil s velkou trapností, když jsem vyprovázel kdysi spolupracovníka firmy z Mannheimu. Styděl jsem se a proklínal všechny, kteří řídí na tomto místě provoz autobusů. Udělejte tam prosím pořádek – ať to tam řídí zodpovědní pracovníci Zastupoval jsem po r. 1989 právě firmu z Mannheimu – jsem zvyklí na systém, kde vše precizně funguje. Nehledě na to, že od svých14 let jsem byl v letecké škole, kde je samozřejmostí 100 pořádek, v čemž Brno moc zaostává. PROČ SE MÁM STYDĚT ZA SVÉ MĚSTO? S pozdravem…

Vážený pane,

mrzí mne Vaše zkušenost z autobusového nádraží, které se nachází u hotelu Grand. Tuto stanici má ve správě Dopravní podnik města Brna. Dříve značně zanedbané místo prošlo proměnou v roce 2019, kdy zde byly postaveny nové kryté čekárny, pokladny a byl zajištěn bezbariérový přístup s vodicími čárami pro nevidomé. Dále byla k pokladnám instalována elektronická informační cedule, na které mohou cestující sledovat časy a místa odjezdů spojů.

Je pravdou, že je toto autobusové nádraží velmi vytížené. Množství spojů, které tudy projíždí, může cestující mást. Proto Dopravní podnik města Brna i dopravní společnosti doporučují sledovat informační tabuli, na které jsou vždy aktuální informace o autobusových spojích.

Přeji Vám hezký zbytek dne.

Markéta Vaňková
Zpět