Nový dotaz  

71. Zásobování

Autor: Patočková
Datum zveřejnění: 31.08.2020
Dobrý den paní Primátorko,potřebovala bych od vás pomoc. Vaše zamněstnankyně mi nedokázala podat informaci ohledně možnosti zásobovat našeho odběratele.A nechtěla mi dodat informaci ohledně telefonního čísla na osobu, která rozhodovala nebo navrhovala nový způsob vjezdu do Brna.Chci vás informovat, že rada města schválila takový předpis, který znemožňuje podnikání ve vašem městě.Prosím vás na koho osobu se mohu obrátit s námitkou ohledně parkování zásobování v Brně. Kdo nám jako dodavatelské firmě a zároveň odběrateli pomůže při provozování podnikání na území města Brna.Děkuji Patočková Firma Tosun sro Turnov
Odpověď primátorky: 31.08.2020
Dobrý den, paní Patočková,

od září letošního roku budou platit v historickém centru Brno nová pravidla pro vjezdy aut. Původní jedna zóna se rozdělí na několik podoblastí. Vjezdová oprávnění budou vydávána na základě schválených pravidel. Získat je může rezident, tedy občan zde žijící, abonent neboli podnikatel se sídlem v této podoblasti.
Do širšího centra budou moci vjíždět pouze řidiči s oprávněním pro činnosti, jako jsou dlouhodobé, zásahové, zásilkové, pečovatelské a sociální služby, ZTP a ZTP/P, zásobování ve vymezených časech či taxislužba s platnou objednávkou. Výjimka dále platí pro vozidla integrovaného záchranného systému a městské policie. Dodám, že čas pro zásobování je stanoven od 6:00 do 10:30 hodin.
Pracoviště, které má danou agendu na starosti, sídlí na Zvonařce 5. Pro nejrychlejší vyřízení Vašich dotazů použijte e-mailovou adresu parkovanivbrne@brno.cz.
Veškeré další informace najdete na webu www.parkovanivbrne.cz.
Věřím, že Vám kolegové dokáží poradit a pomoci tak, abyste mohla nastavit fungování služeb Vaší firmy dle nových pravidel.

S pozdravem

Markéta Vaňková