Nový dotaz  

78. Parkování

Autor: Radek
Datum zveřejnění: 29.09.2020
Dobrý den,je možné aby někdo začal řešit emaily poslané na kontaktní email služby Na telefonu se nedá dovolat na operátora, je tam pouze robot. Píšu Vám jako primátorce, která měla ve volebním programu, že placené parkování zruší nebo aspoň přiblíží lidem. Nyní je z toho moloch, kde ani nejsou schopni poslat stvrzenku za zaplacené předplatné parkování, nedovoláte se na telefon operátorovi a nikdo nereaguje na emaily. Jedná možnost je se objednat elektronicky na osobní schůzku Gratulace Skvělá služba pro lidi. Příští volby si rozmyslím koho volit.
Odpověď primátorky: 29.09.2020
Dobrý den,

dle informací od kolegů z Kontaktního centra na Zvonařce Vám bylo na e-mail odpovězeno. Pracoviště na Zvonařce odbavuje žádosti a dotazy postupně, a to v co nejkratším možném čase. Během posledních týdnů však pracovníci na tomto místě zažili nebývalý nárůst agendy, který měl za následek delší prodlevy při odpovídání. Jedním z nástrojů, jak tento převis vyřešit, byly nařízené víkendové služby zaměstnanců kontaktního centra a mnohdy prodloužení pracovní doby.

Děkuji Vám za trpělivost.

S pozdravem

Markéta Vaňková